Min idrett

Ny løsning for medlemsadministrasjon

BØSK har tatt i bruk Norges Idrettsforbunds nye løsning for medlemsadministrasjon. 2,5 millioner personer er nå registrert i denne løsningen. Vi gir her en kort beskrivelse om hva dette betyr for deg som medlem og/eller foresatt.

Den nye løsningen innebærer at medlemmer skal ta i bruk Min idrett – www.minidrett.no

Gjennom Min idrett kan du:

  • Endre din personlige informasjon (eks. adresseendringer hvis du flytter)

  • Se hvilke medlemskap, funksjoner og verv som er registrert på deg

  • Betale for dine lisenser og skrive ut lisenskort

  • Melde deg på og betale kurs

  • Melde deg på og betale arrangementer / konkurranser / stevner / løp (ikke alle idretter)

  • Registrere din familie og gjøre de samme operasjonene for hele familien

Du får automatisk tilsendt brukernavn og passord når e-postadresse lagres i medlemsregisteret. Dersom du har glemt brukernavn/passord kan du bruke funksjonaliteten for utsendelse av brukernavn og passord som finnes i tilknytningen til pålogging til Min idrett. Hvis din e-postadresse er registrert vil du få tilsendt brukernavn og passord som er registrert på denne adressen. Har du ikke tilgang til e-posten og du ønsker du å endre den registrerte adressen, sender du en e-post til support@idrettsforbundet.no.

Løsningen innebærer at betaling av kontingenter, treningsavgifter mv. vil bli gjennomført i idrettens løsning for Online betaling. Hver gang det etableres et betalingskrav vil det bli varslet pr. e-post for å gjøre oppmerksom på kravet som ligger i Min idrett. Løsningen er laget slik at det kreves at kontingenten til BØSK skal være betalt før eller samtidig med at treningsavgift betales. Vi kan fremdeles sende ut faktura, men vi ser helst at vi slipper dette.

Før første betaling må medlemmet (eller foresatte) gjøre en engangsregistrering for å bli betaler i Online betaling. Når du er blitt betaler er det enkelt å betale i nettløsningen, eller enda enklere om du vil laste ned Buypass til Android https://play.google.com/store/apps/details?id=no.buypass.mobile.android.mid2&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5vLmJ1eXBhc3MubW9iaWxlLmFuZHJvaWQubWlkMiJd

eller Iphone. Informasjon om Online betaling med instruksjoner for registrering og hvordan betale finner du her: https://itinfo.nif.no/For_medlem/ut%C3%B8ver/forelder

Dersom du får problemer eller trenger hjelp finnes det flere muligheter!

Informasjon om Min idrett: https://itinfo.nif.no/Min_idrett

Tekniske spørsmål skal rettes til Idrettens support på telefon 03615 (kl. 08.00-20.00) eller e-post support@idrettsforbundet.no

Ta kontakt med BØSK dersom du:

  • har fått et feilaktig betalingskrav

  • om du mener at du allerede er utmeldt som medlem

  • om det er andre spørsmål som er relatert til ditt forhold med oss